TSK’da çalıyorum ne zaman emekli olabilirim? - ali öztürk ekonomist emeklilik danışmanlık
SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK DANIŞMANLIĞI
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Danışmanlık Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

BU YAZIYI ARKADAŞLARINIZA TAVSİYE EDİN!

TSK’da çalıyorum ne zaman emekli olabilirim?

  

Emeklilik tarihiniz 21 Şubat 2026

Soru: 23 Nisan 1977 doğumluyum. İlk sigorta başlangıcım 1994’dür.  1997  yılından 1999 in ikinci ayına kadar 550 gün askerliğim var. Haziran 2001 ayında TSK’da  göreve başladım.  2001 yıla kadar SSK’ya 331 gün prim ödedim. Hala TSK’da çalıyorum. Ne zaman emekli olabilirim? 
Yılmaz DURAN
Cevap: Emekli Sandığında emekli olmak için: 25 yıl fiili hizmet süresi ve 55 yaş şartlarına tabisiniz. TSK hizmetiniz nedeniyle hak kazanacağınız yıpranma süreniz, emeklilik yaşınızdan düşülecektir. TSK’daki çalışmanızı ara vermeden devam etmeniz halinde, 21 Şubat 2026’de emekli olabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

Top