Öğretmen olarak çalışıyorum - Askerliğimi 1996 yılında yedek subay olarak yaptım - Ne zaman emekli olabilirim? - ali öztürk ekonomist emeklilik danışmanlık
SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK DANIŞMANLIĞI
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Danışmanlık Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

BU YAZIYI ARKADAŞLARINIZA TAVSİYE EDİN!

Öğretmen olarak çalışıyorum - Askerliğimi 1996 yılında yedek subay olarak yaptım - Ne zaman emekli olabilirim?

 

 

55 yaşı dolduracaksınız


Soru: 1969 doğumluyum. 1 Ağustos 1989 yılında işe giriş yapıp 4 ay çalıştım. 7 Eylül 1995’den beri öğretmen olarak çalışıyorum. Askerliğimi 1996 yılında yedek subay olarak yaptım. Ne zaman emekli olabilirim?

Murat TURAN

Cevap: Emekli olmak için; 25 tam yıl fiili hizmet süresi ve 55 yaş şartlarına tabisiniz. Boşluğunuz yoksa hizmet süreniz yeterli olduğundan, 2024’de 55 yaşınızı dolduracağınız tarihte emekli olabilirsiniz.


Ekrem SARISU - POSTA

Top